POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Czy mój mąż zdradza mnie z byłą żoną?

W całkiem dużej ilości związków gdzie partner jest po rozwodzie, utrzymują się dobre stosunki między mężczyzną a jego byłą żoną. Często jest to związane z tym, że partner ma dziecko lub inne ważne sprawy i siłą rzeczy musi mieć jakiś wspólny kontakt.

Czy często dochodzi do zdrady z byłą żoną?

Nie występuje to zbyt często, ale się zdarza. Sytuacja, która może martwić, to na pewno ta, w której mąż nie ma żadnego ważnego interesu by spotykać się z byłą, ale z niewiadomych przyczyn to robi. Jeśli spotyka się z nią na zasadzie, bo tak zwyczajnie chce z nią pogadać, to właściwie mamy czym się martwić. Po pierwsze jest to nie uczciwe wobec Ciebia, a po drugie z takich spotkań zawsze może coś wyniknąć i nie wykluczone, że może pojawić się nawet na nowo uczucie.

Czy zdradził, czy kocha i nie kłamie? Tego dowiesz się z ebooka.

Seks z byłą

Wiele par współżyje ze sobą nawet przez kilka lat po rozstaniu. Jeśli utrzymują ze sobą kontakt i oboje nie są w innym związku, to często dochodzi do zbliżenia pod wpływem emocji. W chwili gdy jedno z partnerów kogoś ma, sytuacje takie występują bardzo żadko.

Czy obawiasz się, że twój facet może mieć jakieś "inne" kontakty ze swoją byłą? 


2 komentarze:

  1. Mam koleżankę, która też się spotyka ze swoim byłym i dochodzi między nimi do seksu. Kiedy pytam się jej dlaczego to nie potrafi odpowiedzieć. Normalnie nadaje na niego jaki on zły, a jak się spotkają to się w łazience piep**ą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojemu zabroniłam utrzymywać jakich kolwiek kontaktów ze swoją byłą bo coś mi się nie podobało,. Powiedziałam jasno, jak spotka się z nią jeszcze raz to z nami koniec i poskutkowało.

    OdpowiedzUsuń