POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Jesteś w ciąży i mąż przestał się z tobą kochać?

Otrzymuje coraz więcej listów od kobiet, które pytają się mnie czy to normalne, że ich partner w ogóle nie chce się z nimi kochać od kiedy zaszły w ciążę i ta ciąża jest już widoczna. Wiele kobiet podejrzewa, że brak seksu może być oznaką zdrady. Nie tak dawno pisałem o tym "Czy mężczyźni częściej zdradzają kobiety w ciąży" jednak nie uwzględniłem tam sytuacji, w której występuje zupełny brak jakichkolwiek kontaktów seksualnych.

Mąż nie chce się w ogóle kochać.

To, że ciąża widoczna powoduje u niektórych mężczyzn spadek pożądania jest normalne, ale już nie jest normalne, gdy występuje zupełny brak zainteresowania seksem. Mam tu na myśli nawet nie tyle co pełny stosunek, a różnego rodzaju pieszczoty. Sytuacja gdy przez kilka tygodni (2-3) mężczyzna niczego od Ciebie nie chce, jeśli chodzi o bliski kontakt fizyczny, na pewno nie jest normalna i warta wyjaśnienia.

Czy to zdrada?

Nie koniecznie, ale należy brać taką możliwość pod uwagę i na pewno w iluś procentach przypadków będzie to podejrzenie uzasadnione. Pamiętajmy, że w tym okresie facet sam może zaspokoić swoje potrzeby seksualne poprzez masturbacje. Pierwsze co powinnaś zrobić to zapytać wprost, co jest powodem unikania kontaktów. Prawdopodobnie facet odpowie Ci, że boi się o dziecko i tak naprawdę ta odpowiedź jest najczęstszą jaką kobieta słyszy. Ale czy szczerą?

Jeżeli masz poważne podejrzenia co do szczerości swojego męża, możesz pobrać e-booka i sprawdzić, czy przypadkiem Cię nie okłamuje.


3 komentarze:

  1. Mój były tłumaczył się że skoro jestem w ciąży to mu się należy szybki seks z inną kobietą. Brrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak facet nic nie chce od kobiety to albo jest chory psychiczne albo ma kochanke i tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój facet nie chce się kochać zemną

    OdpowiedzUsuń