POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Czy mężczyźni częściej zdradzają kobiety w ciąży?

zdrada a ciąża
Wiele kobiet ma wielkie obawy, że gdy zajdą w ciąże nie będą już atrakcyjne dla swojego partnera życiowego i ten postanowi zdradzić, by zaspokoić swoje potrzeby seksualne. Czy rzeczywiście tak jest, że faceci, gdy kobieta zachodzi w ciąże, częściej zdradzają?

Moja odpowiedź brzmi nie.

Dla mężczyzny, kobieta w ciąży jest tak samo atrakcyjna jak przed ciążą. Jednak podczas tego szczególnego okresu może pojawić się problem ze współżyciem. Jest dużo mężczyzn, którzy unikają w tym czasie seksu, gdyż nie czują podniecenia, pożądania, zwłaszcza gdy jest to ciąża już widoczna. Bywa też tak, że stan zdrowia nie pozwala na bliższy kontakt. W tym momencie u faceta pojawiają się myśli o seksie, są silnie podnieceni na widok innych kobiet, jednak większość z nich potrafi sobie z tym radzić. Na zdradę decyduje się bardzo znikoma część i zazwyczaj są to mężczyźni w związkach, gdzie nie ma większego uczucia.

Problem może się pojawić u mężczyzn, którzy wcześniej korzystali z usług agencji towarzyskich. W tej grupie co dziesiąty zdradza w ten sposób swoją partnerkę. Jeżeli twój facet w przeszłości korzystał z tego typu usług, to możesz mieć obawy, że zrobi to jeszcze raz.
 
Czy zdradził, czy zdradza i czy w ogóle jeszcze kocha? Pobierz e-booka i sprawdź.

1 komentarz:

  1. Ja również miałam obawy o to czy mój mąż mnie nie zdradzi jak będę chodzić z brzuchem, na szczęście był bardzo wyrozumiały i udowadniał mi, że z brzuszkiem też jestem piękna ;)

    OdpowiedzUsuń