POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Jak poznać, że mąż kiedyś zdradził?

To pytanie zadaje sobie wciąż wiele kobiet. Zazwyczaj pytanie, czy mąż kiedyś zdradził pojawia się w chwili, w której coś zaczyna się w małżeństwie psuć. Teoretycznie żaden facet się do tego nie  przyzna i chyba nie powinno to nikogo dziwić.

Ważne jest też tutaj pytanie co dla kogo jest zdradą? Dla jednych już samo prywatne spotkanie, o którym partner nie poinformował może być uznane za zdradę, a dla innych jedynie sex oznacza zdradę. Chociaż są i takie pary, które akceptują przygodny sex, kochają się i nie jest to dla nich niczym bolesnym. Ale to są już skrajne przypadki. Tak więc to co dla Ciebie jest zdradą, dla twojego partnera może być nic nieznaczącym epizodem. Załóżmy, że dla Ciebie zdradą jest wszystko to co twój mąż ukrywa za twoimi plecami w odniesieniu do innych kobiet.

Jak poznać, czy miał inną kobietę?

Jeżeli (jak wspomniałem wyżej) dla twojego mężczyzny były to drobne epizody, to nie da się poznać bez rozmowy czy miał On inną kobietę. Natomiast gdy był On w pełni świadomy swojego czynu, to musisz przeanalizować wszystkie jego zachowania i zastanowić się czy były takie momenty w waszym związku (pomijając pierwsze kilka miesięcy, gdzie byłaś nim zauroczona), w których On zachowywał się inaczej niż zwykle. Czy jego przyzwyczajenia i codzienny tryb życia nagle się nieznacznie zmieniły. Gdy będziesz mogła powiedzieć, że coś takiego zauważyłaś, wtedy jest dużo prawdopodobieństwo, że mógł Cię zdradzić. Ale przestrzegam, że byłbym daleki od wyciągania zbyt wczesnych wniosków.

Jeżeli mogłaś już zauważyć, że były momenty, w których twój mąż inaczej się zachowywał.

Wtedy czas na rozmowę. I tu odsyłam Cie do mojego e-booka, w którym znajdziesz pytania jakie musisz zadać swojemu mężowi, by mieć pewność, że Cię nie okłamuje.

Pamiętaj, że zadając zwykłe pytanie: "Czy mnie kiedyś zdradziłeś?" niczego się nie dowiesz. Chyba, że będziesz znać reakcje facetów, w jaki sposób odróżnić kłamstwo od prawdy. Tego między innymi będe Cię uczyć w e-booku.

3 komentarze:

  1. moj maz mni9e dzdadza pomocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim sposobem było po prostu dorwanie się do jego komputera. Niestety, przeczytane cudze rozmowy są czasem bardzo bolesne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż przestał korzystać z laptopa , a polega wyłącznie na telefonie i komputerze firmowym. Internet , Facebook, społecznościówki to jego bawi. Czasem mam wrażenie, że kogoś śledź na fb lub czeka na wiadomość tak dużo na nim jest i biega w tym celu do telefonu. Był tak nerwowy, że po obserwacji twierdzę, że popełnił wszystkie klasyczne błędy i odkrył sie zamiast ukryć. Ale zaparł się i wypiera się słów, porównań, krytyki, nacisku abym zmieniła kolor włosów na rudy..... I co ? I nie ma dla mnie niczego ....al nie odejdzie, bo jakoś to będzie i wygodnie....a ja mam bleeee.....

    OdpowiedzUsuń