POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Mój facet (mąż) nie zwraca na mnie uwagi

W każdym związku nadchodzi kiedyś taki moment gdy będziesz mogła poczuć, że twój mężczyzna nagle przestał zwracać na Ciebie uwagę. Taka sytuacja może mieć kilka przyczyn, ale nie zawsze musi oznaczać zdradę.

Problemy o których Ci nie powiedział

Twój facet może mieć jakieś małe lub duże problemy, o których nie chce Ci powiedzieć żeby Cię nie martwić. W takiej sytuacji mężczyzna może się troszeczkę od Ciebie odsunąć, a Ty możesz mieć wrażenie jakby Cię unikał, w ogóle nie zwracał na Ciebie uwagi. Jest zamyślony, ma kamienny wyraz twarzy i chodzi smutny. W takich sytuacjach potrzebna jest szczera rozmowa. Kiedy będziesz z nim rozmawiać, musisz mówić do niego spokojnie i nie atakuj go oskarżeniami typu: "Już mnie nie kochasz", "masz inną" itp. (...)

Jest Tobą znudzony (rutyna)

Jeżeli przestałaś się starać o swój wygląd - przestałaś się starać aby mu się podobać. Czekasz aby to on Cię ciągle zaskakiwał i coraz bardziej okazywał Ci swoje uczucie, a Ty nie robisz nic - nie wnosisz niczego nowego do związku, On może bardzo szybko się Tobą znudzić i pomimo, że wciąż Cię będzie kochać jego fascynacja twoją osobą może minąć. (...)

Zakochał się w innej lub już Cię nie kocha

Gdy On nie zwraca już na Ciebie uwagi i do tego wszystkiego ma dobry humor może to oznaczać, że zakochał się w innej kobiecie lub zwyczajnie jego uczucie do Ciebie wygasło. (...)

Aby mieć pewność, pobierz e-booka  "JAK POZNAĆ CZY FACET ZDRADZA". 






3 komentarze:

  1. Zwykła ciekawość spowodowała, że zamówiłam e-booka i niestety treść zawarta potwierdziła moje wcześniejsze podejrzenia. Chyba nikt nie chce być oszukiwany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że doceniłaś tego e-booka. Mam nadzieje, że w przyszłości będziesz potrafiła od razu rozpoznać zdradę, a przede wszystkim będziesz wiedzieć jakie pytania należy zadawać facetowi i kiedy jego odpowiedź jest kłamstwem.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój facet mnie kocha ale fascynacja mną już mu przeszła. interesuje się innymi kobietami (oczywiście stara się to ukryć). to trwa już trochę. wiem, że mnie nie zostawi, ja też go kocham. ale mam ochotę dać mu jakąś nauczkę, np. zdradzić go, bo traktuje mnie jakbym była mu zbędna;(

    OdpowiedzUsuń