POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Twój partner czepia się wszystkiego i wszystkich?

Kiedy twój partner zaczyna się wszystkiego i wszystkich czepiać świadczy to o nienaturalnym zachowaniu w związku dwojga ludzi. Takie zachowania zawsze są początkiem kłopotów, które dopiero są przed wami.

Jeżeli w twoim związku mogłaś zaobserwować, że twój mężczyzna z byle powodu zawsze dąży do kłótni to są to jasne sygnały, że coś między wami jest nie w porządku. Takie zachowania mają swoje konsekwencje i niosą ze sobą możliwość dalszych spięć z których mogą się wywiązać poważne konflikty. Przyczyną tego typu sytuacji jest najczęściej zdrada i strach przed wyjściem prawdy na światło dzienne.

Dzieje się tak ponieważ twój partner jest rozdrażniony, nie chce już z Tobą być, ale jednocześnie nie chce być tym, przez którego wasz związek się rozpadnie, dlatego do końca będzie przed Tobą grał.

Niestety mężczyźni mają taką naturę, że nie chcą przyznać się do błędu i całą odpowiedzialność za nieudany związek chcą zrzucić na kobietę.

Czy chciałabyś się dowiedzieć, czy twój partner ma inną kobietę? Zadaj mu kilka prostych pytań. Pytania znajdziesz w najnowszym e-booku.

Pytania i odpowiedzi, które dadzą Ci pewność, pobierz e-booka "JAK POZNAĆ CZY FACET ZDRADZA"








2 komentarze:

  1. Przechodziłam przez to. U mnie te czepianie było spowodowane tym, że partner przestał mnie kochać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem facetem, i tak właśnie robi moja kobieta - sytuacja zupełnie odwrotna ;/

    OdpowiedzUsuń