POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Jak się zachowuje facet przy ładnej kobiecie?

Pytanie od czytelniczki;

Ostatnio zauważyłam, że mój facet rozgląda się za innymi kobietami. Gdy jesteśmy na zakupach i mija nas w sklepie jakaś ładna kobieta, on strasznie się na wszystkie patrzy. Ostatnio na imprezie imieninowej była koleżanka, która jest bardzo atrakcyjna i on zaczął zachowywać się przy niej co najmniej nienormalnie. Chciałam zapytać co oznaczają takie zachowania u mojego partnera? Wcześniej był normalny i nigdy wcześniej nie zauważyłam podobnych sytuacji. Czy on myśli o zdradzie? (...)

Jak się zachowują?

Spora część mężczyzn w relacjach z atrakcyjną kobietą będzie zachowywać się zwyczajnie, ale jest również całkiem wielu facetów, którzy w sposób bardzo otwarty, dają sygnały, że jakaś kobieta robi na nich wrażenie.

Samo obejrzenie się za kobietą, która jest np. wyzywająco ubrana, jest raczej naturalnym odruchem wielu mężczyzn (tak jak oglądają się za autami) i nie ma powodów do obaw. Jest to raczej ciekawość, ale może nieść ze sobą jakieś fantazje erotyczne, które jak szybko się pojawiają, tak szybko znikają. Zwracanie uwagi mężczyźnie nie da większego skutku, a może przynieś wręcz odwrotny efekt.

Gdy traci zmysły przy ładnej kobiecie

Wyżej napisałem, że spora część zachowuje się normalnie, ale jest również spora część mężczyzn, którzy przy kontakcie z atrakcyjną kobietą tracą zupełnie głowę. Zaczynają nie być sobą i zachowywać się zwyczajnie głupio lub zamieniają się w rasowych uwodzicieli. Takie reakcje mogą świadczyć o tym, że facet łatwo zdradzi kobietę i nie będzie miał większych oporów, by to zrobić.

Czy kiedyś Cię zdradził? Czy Cię jeszcze kocha? Odpowiedź znajdziesz w e-booku. 

2 komentarze:

  1. Mojemu jak zwrócę uwagę gdy się za jakąś oglądnie to pyta się mnie czy i ja nie lubie zerknąć na jakiegoś przystojniaka? I co ja mam mu odpowiedzieć :) No jasne, że lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy faceci naprawdę zachowują się jak idioci i nie wiadomo co sobie wyobrażają.

    OdpowiedzUsuń