POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Czy twój mąż twierdzi, że nic nie robisz?

Czy zdarzyła Ci się kiedykolwiek ta przykra sytuacja, kiedy twój mąż lub partner nagle z jakichś niewyjaśnionych przyczyn rzucił na Ciebie oskarżenie w postaci słów typu; "...nic nie robisz przez cały dzień"?

Na pewno takie oskarżenie bardzo boli zwłaszcza kiedy to Ty zajmujesz się całym domem i większość czynności wykonujesz sama. A jeszcze bardziej boli gdy starasz się o to, żeby twój partner zauważył jak ciężko pracujesz.

Kiedy mamy do czynienia ze zdradą - nagle twój facet zaczyna zwracać uwagę na rzeczy, do których wcześniej nie przywiązywał zbyt dużej uwagi i może to oznaczać, że On już powoli zaczyna szukać przyczyn do wywołania konfliktu - pretekstu do kłótni. Wiąże to się również z tym, że On chce na Tobie wymusić byś zajęła się własnym życiem i nie przywiązywała tak wielkiej uwagi do jego życia. Dodatkowo w niektórych przypadkach twój partner może zacząć interesować się twoimi wydatkami twierdząc, że za dużo wydajesz. Jest to spowodowane tym, że On zaczął wydawać więcej pieniędzy niż zazwyczaj.

Jak poznać czy On Cię zdradza?
Czy może On Cię już nie kocha?

Aby przeczytać cały artykuł oraz poznać pytania i odpowiedzi, które dadzą Ci pewność, kup e-booka "JAK POZNAĆ CZY FACET ZDRADZA"

1 komentarz:

  1. Kilka razy miałam sytuacje, że byłam obwiniana, a że jestem uparta z natury to faktycznie zaczęłam nic nie robić. Kończyło to się przeprosinami ze strony męża i za którymś razem on zachował się tak jak ja i od tamtego momentu zaczęło się wszystko psuć. W końcu okazało się, że on ma inną.

    OdpowiedzUsuń