POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

Mąż flirtuje przez internet

Mąż flirtuje przez internet
Wraz z rozwojem internetu, z roku na rok zwiększa się ilość osób, które flirtują przez internet. Obecnie jest to najłatwiejszy sposób na poznanie nowej osoby i na zawarcie prawdziwej znajomości. Z badań wynika, że prawie połowa polaków flirtowała z kimś nieznajomym w sieci, a co piąta taka aktywność skutkowała realnym spotkaniem.

Coraz więcej żonatych mężczyzn zdradza, poznając kochankę przez internet.

Nieunikniona jest sytuacja, że za kilka lub kilkanaście lat, większość ludzi młodszego pokolenia, będzie miała większy kontakt z osobami w sieci niż fizycznie - realnie. Co za tym idzie, coraz więcej romansów będzie miało swój początek właśnie w internecie. Dlatego też duża ilość kobiet, którym bezpośrednio pomogłem, zgłaszała się do mnie z podejrzeniem, że ich mąż rozmawia z kimś w sieci. Poświęca więcej czasu na siedzenie przed komputerem, a jego zachowanie stało się tajemnicze. Stał się nieobecny i jest bardziej nerwowy.

Kiedy można podejrzewać, że mąż flirtuje przez internet?

Jeżeli mogłaś kiedyś zauważyć, że twój partner przeglądał strony erotyczne, usuwa historię w swojej przeglądarce, zmienia hasła które znasz i zawsze wylogowuje się z portalów społecznościowych, to jest to właściwie bardzo mocny powód, by stwierdzić, że coś jest nie tak.

Dodatkowo wzbudzać podejrzliwość może korzystanie z komputera do późnych godzin nocnych. Jeżeli przyłapałaś partnera na tym, że lekko uśmiecha się "do monitora", to prawdopodobnie właśnie z kimś piszę lub dostał jakąś miłą dla niego wiadomość.

Osoby, które zdradzają przez internet bardzo mocno dbają o to, by nie pozostawiać za sobą śladów, dlatego też trudno jest coś wykryć konkretnego bez bardziej zaawansowanej znajomości informatyki. Na szczęście są sposoby na to, by dowiedzieć się prawdy.

Jak poznać zdradę, również tą w internecie - dowiesz się pobierając e-book.

21 komentarzy:

  1. Mój facet właśnie zachowuje się w podobny sposób. Gdy mu mówię, że podejrzewam, że z kimś pisze, to zaraz wrzeszczy na mnie i mówi, że sobie wymyślam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie podejrzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój robił to samo. Sprawdziłam komputer i planuję napisać do tych qrewek, które wysyłały mu zdjęcia. Sam zdrajca jest na "wypowiedzeniu". To duża wina kobiet, Mało która jest porządną, uczciwą kobietą Większość to szmaty ze sweet dziubkami na FB

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeżyłam to wszystko na własnej skórze -niestety takie mamy czasy ze o zdradę bardzo łatwo. Zaczyna się zawsze tak samo niewinnie przez internet a później już samo się kręci. Teraz jestem juz po rozwodzie , bo ja nie wybaczam. Zastanawiam się nad napisaniem książki na ten temat, myślę że by mogło podpisać się pod nią wiele kobiet. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przyłapałam mojego.. obiecał, że przestanie. zdarzyło mu sie pozniej raz (chyba). obiecywał obiecywał. teraz brak mi zaufania... nie wiem w zasadzie jak z tym żyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że to tak częste zjawisko. Ja trzy dni temu odkryłam podobny proceder, spakowałam się i podziękowałam mojemu facetowi. Jakież było jego zdziwienie. Płakał, mówił, że to tylko słowa, żebym wybaczyła...Ale nikt nie będzie mnie w ciula robić. Teraz płacz i zgrzytanie zębów, bo stracił coś, czego w necie próżno szukać...To tak ku przestrodze...Panowie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo cholerycka ! Tez mam takie podejrzenia ze mnie zdradza. Zmienił haslo i kulka razy usunal historie z kompa :?

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dowiedziałam się ze mój mąż zdradza mnie przez fb ze swoją starą miłością piszą że sobą już 2,5 roku i zamierzają się spotkać. Ale jej mąż w tym przeszkadza ma wyjazdową pracę. Kocha ją nadal ona marzy by nic z nim dziecko...ponoć 1 dziecko jest sąsiada i czym mąż nie wie.a mój mąź nie ma dla mnie czasu siedzi do późna na kompie i gadają o seksie....a gdzie w tym wszystkim moje dzieci i ja....dla mnie to szok....nie mogę dojść do siebie...nie widzę sensu by z nami już mieszkał. ...jej mąż nawet się nie domyśla....

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż nie pisze co prawda przez net ale śle smsy do swojej wielkiej miłości, kobiety z którą kiedyś pracował. On ją wielbi od lat, spotykają się czasem, a ja dopiero niedawno to odkryłam.... Jestem teraz 4 miesiące w drugiej ciąży i świat legl mi w gruzach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj mąż robi to regularnie.Dzis odkryłam kolejne konto na fb.A tam ponad 1000 lasek, gdzie podaje swój nick na skype.Liczy,że jakaś urocza panienka zadzwoni i poopowiada bajki na dobranoc.nie mam już sił. Ile razy można wybaczać te same błędy, które tak bolą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam to samo, mówił że jesteśmy całym jego światem nie może bez nas żyć, a gdy tylko wyjeżdżał do pracy pisał sobie z innymi kobietami, popełnił jednak wielki błąd tak się spieszył, że zapomniał się wylogowac z fb na laptopie tylko go zamknął, a gdy córka usiadła na chwilę żeby sobie obejrzeć bajkę mówiła do mnie mamo nie pisz do mnie i w ten sposób się o wszystkim dowiedziałam. Spakowałam go i wyrzuciłam z domu to powiedział że to wszystko moja wina. Tacy są faceci i technologia która niszcz rodziny związki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to samo, mówił że jesteśmy całym jego światem nie może bez nas żyć, a gdy tylko wyjeżdżał do pracy pisał sobie z innymi kobietami, popełnił jednak wielki błąd tak się spieszył, że zapomniał się wylogowac z fb na laptopie tylko go zamknął, a gdy córka usiadła na chwilę żeby sobie obejrzeć bajkę mówiła do mnie mamo nie pisz do mnie i w ten sposób się o wszystkim dowiedziałam. Spakowałam go i wyrzuciłam z domu to powiedział że to wszystko moja wina. Tacy są faceci i technologia która niszcz rodziny związki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mój mąż też zdradza mnie w sieci i to wiem napewno. Po ostatniej awanturze przepraszał że nie Bedzie więcej i co ? Dzisiaj znowu znalazłam na jego poczcie kontakt że strony Dirtytinder. Sex przez neta i cholera wie co jeszcze. Chyba czas się rozstać bo brzydka nie jestem w seksie jestem ostra a jemu i tak widać źle. To raczej nie ma już co zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrada w sieci to zdrada .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojego też przyłapałam pisał ze swoją klientką. Nie potrafię tego zrozumieć. Grupa kwadratowa o męskim wyglądzie zupełnie odlot

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy ze sobą ponad 3 lata. Od początku Naszej znajomości każdy miał cząstkę swojego prywatnego życia i to jest też dobre i zdrowe dla związku. Przecież nie musimy mówić sobie o wszystkim. Ważne jednak jest aby być ze sobą szczerym i mieć zaufanie. Mój facet od zawsze miał kontakt z kobietami. Jakieś koleżanki z czasów szkoły itp. Każdy je ma. Chociaż od pewnego czasu czuję, że chyba coś się dzieje. Moja intuicja podpowiada mi, że coś na tym koncie na Facebooku się kryje. Chodzą mi różne myśli po głowie. Wiem, że jak zapytam to może mnie oklamać. Znam już go po prostu. Myślę, że to kwestia czasu kiedy odkryje całą prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też odkryłam koleżeńska relacje na FB . Koleżeńska jest ze strony tej znajomej z pracy ,on zaś się w niej zabujł. Powiedział mi o tym i z tym walczy ale wodzie ,że źle się dzieje. Co mam robić ? Jestem załamana . Mówi że mu na mnie zależy i nie może bezemnie funkcjonować a mimo wszystko on i ja cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteśmy 18lar razem a ja zazdrosna o była ktura do niego pisze co tam jak się czujesz jak zdruwko a ma meza

    OdpowiedzUsuń
  19. Moj flirtuje ma sympatii. Też się zalogowalam i łatwo znalazłam jego profil. Napisałam do niego jako nieznajoma. Odrazu połknął haczyk. Dowiedziałam że od lat jest rozwiedziony i ma tylko dorosłego syna. O naszym związku i naszych dzieciach nawet nie wspomniał.Rozstalismy się.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to.i ja tez to przeszlam.. dwa miesiace temu.. wybaczylam.. ale zapamietam lekcję do konca zycia.. otworzyl mi oczy. Ktore mialam zamkniete 20l.. bardzo boli.... :(

    OdpowiedzUsuń